Wanaka - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Inge Veen - WaarBenJij.nu Wanaka - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Inge Veen - WaarBenJij.nu

Wanaka

Door: inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

21 Maart 2016 | Nieuw Zeeland, Wanaka

Gisteren hebben we een prachtige rit gemaakt van Te Anau naar Wanaka. We waren vroeg vertrokken en dus zagen we de zon opkomen boven de bergen. Ongelooflijk mooi. Kijk maar ...Wanaka is een heel gezellig plaatsje aan een mooi meer. We hebben daar een prachtige wandeling gemaakt langs het meer. Steeds is het uitzicht anders door de wolken die je boven de bergen ziet en de veranderende lichtval. Onvoorstelbaar mooi. Daarna zijn we heerlijk uit eten geweest. Ik was een beetje klaar met het koken op de campings. Je hebt twee kleine pannetjes en daar moet je alles mee doen. Geen deksels...mijn kookkunst wordt danig op de proef gesteld. Dan is een keer uit eten wel erg lekker.

• 21 Maart 2016 - 04:56

Wilma:

Leuk Inge. Inderdaad Wanaka is prachtig. Wij zijn er vaak geweest om te skien.
    Ik weet niet precies hoe ik jullie foto's kan bekijken via Instagram. Wat is je Instagram naam?

Tot vrijdag.

Wilma