Kaikoura - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Inge Veen - WaarBenJij.nu Kaikoura - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Inge Veen - WaarBenJij.nu

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

23 Maart 2016 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

We hebben helaas een paar teleurstellingen te verwerken. We wilden bij Frans Josef glacier een helikoptervlucht makken over de gletsjers, maar het weer was te slecht. En het kost nogal wat, dus moet het wel de moeite waard zijn. Helaas. Toen zijn we doorgereden naar Greymouth. De camping lag aan zee , dus we hebben even wat tijd aan het strand doorgebracht. Een piepklein zonnetje, maar lekker even lezen. Daar komt het ook vaak niet van. Vandaag hebben we een prachtige rit gemaakt van Greymouth naar KaikouraInge. Ik wil walvissen spotten. De tocht werd gecancelde vanwege te ruige zee. We gaan het morgen opnieuw proberen om 7.45 u. Kunnen we de zon zien opkomen. Dat hebben we al een paar keer meegemaakt. Zo mooi....we hebben morgen dus nog een paar kansen. Maar we hebben weer zulke prachtige dingen gezien. Het houdt niet op. Het genieten ook niet.

• 23 Maart 2016 - 14:48

Frans En Els:

Lieve Inge en Michel

Wat een mooie verhalen en wat komt het allemaal bekend voor. Het is inderdaad jammer dat de helicoptervlucht niet is doorgegaan, maar als je niet genoeg kan zien, is het jammer om zoveel geld te betalen. Bij ons was de walvistocht ook stormachtig. Hoge golven en veel zieke mensen. Michel blijft zeker aan de kant...? Als je over de tochten schrijft komen de beelden als vanzelf bij ons naar boven. Het is een reis, die je je leven lang niet meer vergeet. Als jullie op campings slapen, lig je dan in bestaande tenten? Jullie hebben toch niets bij je?
    Jan vroeg of ik zijn mailadres aan je wilde doorgeven. Ik stuur hem jullie verslagen allemaal door, maar het is gemakkelijker als hij in jullie bestand wordt opgenomen.
    Veel plezier maar weer en ga maar lekker door met genieten, genieten, en nog eens genieten!!!!!!
    Jan: reuwith@ziggo.nl
    Liefs uit de Lage Landen

• 23 Maart 2016 - 19:05

Ida:

volgens mij komen mijn mailtjes niet door...een voor mij ondoorzichtig proces!
    Maar lezen kan ik je wel! Wat een mooie reis!

• 23 Maart 2016 - 19:28

Wilma:

Jammer Inge dat jullie een paar dingen niet konden doen vanwege het slechte weer. Maar gelukkig genieten jullie wel.
    Het is hier nu storm en regen. Het schijnt de volgende dagen geen mooi weer te worden maar hopenlijk als jullie morgen hier heen komen valt het mee.
    In ieder geval staat de wijn al koud en jullie bed is opgemaakt.

Tot morgen.
    Wilma x