Kaikoura - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Inge Veen - WaarBenJij.nu Kaikoura - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Inge Veen - WaarBenJij.nu

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

24 Maart 2016 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

Jammer de walvistocht is twee keer gecanceld.De zee was te ruig. We hebben steeds ongeboekt. Maar steeds ging het niet door. Toen hebben we maar een wandeling gemaakt over het schiereiland. Wat was dat mooi. Er loopt een wandeling hoog langs de kust. Je ziet op een bepaald moment aan twee kanten de zee. Er was ook een zeehondenkolonie. Je kon vlak bij de dieren komen. Bovendien werd het ineens prachtig weer dus we hebben anders dan we ons voorgesteld hebben, een heerlijke dag gehad. Morgen varen we weer naar het Noordereiland, slapen nog een nachtje bij Wilma en dan koersen we weer richting Auckland. De tijd dat we hier nog zijn, wordt steeds korter.....Om even op Els' vraag in te gaan. Nee we slapen niet in tentjes, maar in cabine op een camping. Kijk bij de foto's.