Lake Taupo - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Inge Veen - WaarBenJij.nu Lake Taupo - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Inge Veen - WaarBenJij.nu

Lake Taupo

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

27 Maart 2016 | Nieuw Zeeland, Taupo

Vandaag een heerlijke dag gehad bij Lake Taupo. Wat was het mooi weer. We hebben heerlijk gewandeld langs de rivier. We zouden bij een waterval uitkomen, maar het ging heuvel op heuvel af. De afstand was dus veel groter dan leek. We hebben ook nog bungyjumpers gezien. Spectaculair.....toen wilden we uit eten gaan...eerste Paasdag. Alle winkels en restaurants dicht en geen alcoholverkoop. Heel apart. Ons onderkomen is te erg voor woorden. Ik had het via internet besteld. Maar ja alles zat vol: Pasen. Er stonden ook geen foto' s op de site. Het is erger dan een gevangeniscel. Erger dan we ooit in een oostblokland hebben gezien....alle verf afgebladderd, de vloer allemaal scheuren, 1 lampje boven het bed, een stapelbed en een eenpersoonsbed. 1 tafel. Ongelooflijk. Ach een mens maakt wat mee... Morgen verder en dan is alles weer prima voor elkaar. Rotorua. Ongeveer de laatste stop voor Auckland en de terugreis.

• 27 Maart 2016 - 20:34

Hedy:

Hoi lieve buurtjes, volg jullie verhalen met grote interesse. Jullie maken wat mee zeg! Ben benieuwd naar alle verhalen/foto's straks. Inmiddels is ons tripje naar Duitsland alweer voorbij, we hebben het heerlijk gehad. Ook mijn verjaardag is inmiddels achter de rug, bedankt voor jullie felicitaties.
    Nog een paar dagen en dan komen jullie weer thuis, drinken we weer een wijntje.... Geniet er nog even van en goede terugreis. Liefs Hedy

• 28 Maart 2016 - 14:26

Tonnie Meinhardt:

Wat een luxe om dan weer thuis te zijn!!! Weet je in wat voor comfortabele omstandigheden je eigenlijk leeft, zelfs in je caravan.

Liefs,

Tonnie