Tauranga - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Inge Veen - WaarBenJij.nu Tauranga - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Inge Veen - WaarBenJij.nu

Tauranga

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

29 Maart 2016 | Nieuw Zeeland, Auckland

Wat een dag weer. Het zou alleen een reisdag worden. Het weer was zo mooi dat we besloten een omweg te maken via de Bay of Plenty. Dat moest de mooiste stranden hebben van Nieuw- Zeeland. Het was inderdaad prachtig. Ik heb drie keer gezwommen en door de golven gesprongen. Heerlijk. Er waren ook surfers bezig. Leuk om te zien. Een beetje zon gepakt, niet teveel. Daarna buiten de tolwegen naar Auckland gereden. In het hotel een lekker eetplekje gezocht en heerlijk gegeten. Morgen leveren we de auto en in en dan huiswaarts. Het was een onvergetelijke reis. Jammer dat het voorbij is.

• 29 Maart 2016 - 12:04

Tonnie Meinhardt:

Een heel goede reis gewenst!!!!!!

Liefs,

Tonnie

• 29 Maart 2016 - 21:44

Geesje:

Met al die prachtige herinneringen weer terug naar huis! Een goede vlucht terug en tot gauw!